A Ubisoft tündöklése… és bukása? – Kritizátor Podcast
Az elmúlt hetekben a gamer társadalom, a profi médiumoktól kezdve, a tartalomgyártókon át, egészen az „mezei” játékosokig a Ubisoft aktuális belső állapotától és tevékenységétől volt hangos és hangos a mai napig is. A francia kiadó óriás, valljuk be, nincs éppen jó passzban. A legutóbbi, nagy reményű játékai, a milliók által messiásként várt Star Wars: Outlaws-szal az élen, sorra megbuktak, aminek következtében a cég tőzsdei értéke történelmi szintű mélységbe zuhant és a tulajdonosoknak már azt kell fontolgatnia, hogy ki tudja kimenteni őket, illetve ki kell-e vonulniuk tőzsdéről.
Ha ez nem lenne elég, akkor pedig ott vannak a különböző híresztelések szerint a háttérben meghúzódó belső feszültségek a különböző vezetői szintek és a fejlesztők között, ami széthúzáshoz, konfliktusokhoz, és végérvényesen a produktivitás és a kreativitás masszív csökkenéséhez vezetett. Ezen túl pedig a szénné marketingelt aranytojást tojó tyúknak szánt Assassin’s Creed Shadows-t is el kellett tolniuk, hiszen nem volt idén kiadható állapotban. Ráadásul a Ubisoft, a közvélemény szerint elbaltázott dizájneri, valamint narratív döntései miatt a játékot masszív kritikák érték, aminek következtében az elmúlt a stúdió botrányt botrányra halmozott.
Ilyen visszhang mellett természetesen minket is megmozgatott a téma, Bercivel pedig úgy döntöttünk hogy összeülünk, és podcast formában tárgyaljuk ki, a téma mélységéhez képest röviden, hogy szerintünk mi is lehet a háttérben. Így legújabb gamer podcastünkben arról hallhattok pár szabados sort (na jó, annál azért többet), hogy a Kritizátor ügyeletes gamer kockái szerint mi is folyik itt Párizsban.